Shoppingpaus

I allt skrivande tog jag igår som sagt en shoppingpaus. Och må jag säravtalen inte igår jag var på stan. Men nej det var inte ens kul!! Skandal.. Eftersom jag hade så många ärenden att uträtta så blev det en ensam tur på stan. Och ensammare blev den när inget jag skulle ha fanns och idéerna var det slut på rätt fort. Så efter två timmars letande, shoppande och fixande så gick jag till mormor istället.. Fick iaf med mig det jag skulle hem och set är det viktiga.

Idag vankas det skrivning hela dagen.. Känns sådär men vill gå ordning på skräpet nu så ska ta och hoppa i mjukisbyxan och ladda kaffebryggaren!

Hoppas ni har en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0