Onsdag..

Tror jag det är.. Ligger en dag före i mitt huvud denna vecka. Bittert när man inser vilken dag det faktiskt är. Kanske är det pga att jag vill till denna helg och för att jag vill att denna vecka ska vara klar nu. Sista veckan på vfun nämligen. Och verkligen inte för att jag inte trivs.. Men jag vill ta kommandot över mitt eget liv igen. Inte helt kul att gå bredvid någon hela tiden och göra exakt som andra säger och framförallt.. Vänta på tills någon säger.. Nu får du gå och dricka kaffe, nu kan du ta lunch, nu kan du sluta för idag.. Nej de besluten gillar jag att ta själv!

För övrigt så känns det som träningen börjar ta fart igen och även så släpar sig förkylningen kvar.. Ingen bra kombo egentligen. Men så är det. Idag är det iaf min halv födelsedag!! ;)
Fyller 25,5 år idag, haha om vi nu ska fira något sådant!
Men något som som sagt firades var Jonnas födelsedag! Sim egentligen var igår. Hoppas du hade en super bra dag min fina!!! <3

Nehej äta fuktat och trampa iväg nu då!
Ha en bra dag! Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0