Måndag och funderingar..

Måndag idag och veckan började i ett radande tempo. Idag skulle examinationsarbetet in och med allt vad det heter. Örebro universitet har infört att alla grejer vi skriver ska skickas till ett "plagierings program". Urkund nämligen. Om sedan sådana program kunde fungera ist för att trassla till livet vore det bra. Men why? Varför göra något enkelt.. Nej precis.. Så med det började min dag och sedan med lite jobb och annat skoj.
Sen blev det några timmar på universitetet för att förbereda opponering till på onsdag. Och hela dagen avslutades på Friskis såklart!!
Nu är det soffhäng delux efter en intensiv dag...

Har stora funderingar på om jag dragit på mig laktos allergi.. Börjat få hemskt ont i magen de dagar när jag äter något innehållande laktos.. Ingen trevlig känsla som bor i magen de dagarna.. Får klura på det det tror jag allt.

Nu är det dags att återgå till "Sveriges fulaste hem" och få sig lite riktig kunskap ;)

Njut av måndagskvällen!
Kramar



Kommentarer
Maria

Det finns test att köpa på Apoteket för att kolla Laktos!



Ja du, när blir det bebis.....det undrar jag med! Min kropp måste älska att vara gravid och verkligen är det så länge det bara går och där är vi oense, kroppen och jag ;-)

2012-04-23 @ 20:59:15
URL: http://viochklumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0