Lugnt-box-Jonna

Trodde jag skulle till skolan idag. Men eftersom vi blev klara igår så blev jag tro det eller ej, ledig idag. Märkte då att jag vet inte hur man är ledig. Började genast klura på vad jag skulle kunna göra. Men när jag vaknade så kände jag att idag skulle bli en "inte göra något" dag.
Så hörde av mig till Sofie när jag vaknade och fick med henne på en härlig morgon promenad!
Efter det bakade jag bröd och surfade runt på nätet efter inspration.. Mötte sedan Maria för ett box pass på Friskis. Gillar verkligen box, så roligt OCH bra träning. Nu har jag haft träningsvärk i två dagar efter skivstång intervall passet i söndags. Och tror nog den kommer fortsätta utan problem ;)
Kvällen har sedan spenderats hos fina Jonna! Traditionella dhw kvällen! Undra vad vi ska göra när denna sista säsong är slut?? Hur ska vi överleva?? :)

Trivs rätt bra med mitt liv just nu! Det känns som det rullar på bra! Önskar det ska fortsätta såhär ett bra tag till..

Hoppas ni njuter av livet och får sova gott inatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0