Halvmara..

Idag har jag haft en sådan där bra dag igen. Sov till 9, mös med Harry.. Sen har Daniel och jag surfar och letat grejer på nätet. Strax före 13 kom Linda och Alma och vi tog en behövlig skvaller promenad. Sen blev det ett par timmars opponering i skolan vilket gick bra. Så nu kan även den kursen bockas av. Ladda för nästa kurs som börjar på måndag..
Efter skolan drog jag på mig träningsskorna och åkte och hämtade upp Karin. Nej vi sprang ingen halvmara.. Men vi gick ett varv i Karlslund och sedan hejjade vi på pappa och syster som sprang. Imponerad av dem båda, och stolt! :)

Så dagen har innehållet två mycket välbehövliga prat-promenader. Med två underbara vänner, är så glad att jag har så fina vänner! <3
Nu blir det film i sängen och ladda för jobb, arbetsintervju och Sthlm resa imorgon.

Sov gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0