Fredag och sista september..

Hade en mycket trevlig kväll med Maria och Therese igår på Harrys. Kul att man kan hålla kontakten o umgås så bra trotts att vi inte jobbat ihop på snart 3 år o bara ses sporadiskt...
Idag blev det en kort dag i skolan med redovisningar o nu är det med andra ord helg.. Har lite o plugga på men orkar inte yber fokusera på det.. Tar det lite soft nu ett tag för snart är det dags för ny tenta period o jag måste hinna ladda om inför mitt hat. Tenta!

Detta är en av väldigt få helger som vi inte har något planerat direkt. Lite små planer av olika slag.. Träna, jobba o plugga o så en söndags aktivitet som jag inte kan avslöja än.. Ska bli skönt o njuta av lite ledigt!
Vi planerar att köpa kinamat i helgen, testa nya spicy hot.. Nån som ätit där?? Tips??

Nehej dags o laga lunch snart kanske innan det blir storhandling o förhoppningsvis en fika hos mormor..

Hoppas ni får en toppen helg!!
Det ska vi ha!



Kommentarer
Fredrik Gardsiö

Hade totalt missat att Spicy Hot har öppnat i Örebro :O, fy fan vad nice :D



När jag och Maria bodde i Norrköping så bodde vi i samma hus som Spicy Hot (Deras personalingång var i vårat trapphus), och maten där är awesome, eller ja, den var det i Norrköping iaf, men kommer troligtvis vara det i Örebro också :)

2011-10-04 @ 14:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0