Vi testar igen

Hej på er igen!
Nu har det ofrivilligt dröjt några dagar sedan jag bloggade.. Skrev ett långt och oerhört ;) intressant inlägg i fredags men det ville inte denna app publicera.. Försökte igen i lördags men icke! Teknikens under.. Så vi får hoppas det går bättre idag.
Ingen skola idag, ska strax masa mig ur sängen för att piffa till mig innan jag drar och blir ännu mer piffad. Ska nämligen testa en ny frissa idag. Ja ja ska inte testa en ny på mig eller kanske på set och vis.. Men iaf en ny salong.. Ekologiska salongen på väster, Studio Green.. Ska bli mucho spännande. Piff vecka nu med andra ord eftersom jag vaxa benen igår, känns bra! :)
Efter frissan blir det lunch med Emma och lilla Alma. Mycket bra dag, avslutar den sedan med ett träningspass, skivstång intervall.. Måste nog klämma in lite plugg också någonstans eftersom vi har sjukligt långsamma kursansvariga . Som inte vill att vi ska varar förutseende..
Nehej upp i fix o piff innan det ska dras iväg.. Kanske återkommer med en bild om appen vill ;)

Ha en fin dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0