Tentavecka

Jaha! Idag började denna delkurs tentavecka.. Ångesten och förvirringen är total.. Vet inte hur sugen jag är på detta om jag ska vara ärlig. Och det känns som om det är en bra bit kvar tills jag kan säga.. - detta greppar jag! Eller - mer redo än såhär blir jag inte inför tentan. Suck hoppas den känslan in finner sig senast torsdag.. Tentan är på fredag eftermiddag och då vill jag känna lugn. Som om jag någonsin gör det inför tentor haha!
Som tur är har jag bästa pluggkompisen bokad heeela veckan, Linda! Du blir aldrig av med mig ;) hihi

Nehej sova lite kanske så man orkar upp o trycka in lite kunskap imorgon. På lärarprogrammet talar vi mycket illa om sk. korvstoppning i inlärningen. Men den mest använda formen på just universitetet är just korvstoppning. Tur att vi aldrig skulle göra som vi själva får inlärning utan precis som alla böcker säger. Super lärarna går ut som ca 2,5 terminer.. Se upp nästa generation ni kommer bli över intelligenta!! ;)

Sov gott!!
Detta borde vara veckans stil, inte megaplugg.. (känner ni mitt motstånd mot plugg denna vecka?? ;)




Kommentarer
Linda

Den upprätta stilen kom till för att?

- Visa upp sig! Harry visar t o m upp sig när han sitter! Relaxat men ändå tydligt ;)



Ps. Du blir inte av med mig heller!

2011-10-25 @ 10:01:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0