Söndag..

Mm ligger fortfarande i sängen.. Eller nej i bäddsoffan. Är hemma hos mamma o pappa i Sthlm denna helg. Daniel är såklart också med.. Han har fått för sig att sängen lutar ( okej lite gör den väl det..), vilket gör att han inte kan/vill sova åt rätt håll. Så inatt har vi sovit skavfötters haha, för envis som jag är ska då inte jag sova åt "fel" håll då heller ;) hehe kärlek på högnivå.
Vi har en toppen helg här uppe, igår spenderade vi större delen av dagen på stan, shoppade maskeradkläder och en väska till mig och lite annat smått. Sådant gillar vi!!
Idag blir det en promenad till obligatoriska Ica och sportaffären. Kan låta knas men en Ica på två våningar som har allt är ett måste och Daniel vill såklart spana in fiskeavdelningen innan vi åker hem.. Se om han köper något nytt drag ;)
Sen blir det hem och hämta vår skrutt bebis hos mormor. Saknar honom otroligt mycket, han kommer vara så trött på mina pussar ikväll så det är värre än vanligt.. Hihi att en så liten krabat som inte ens pratar med en kan betyda så mycket. Tur jag vet han har det bra hos mormor.. Nehej dags att kliva upp snart o ta tag i dagen, tror Daniel börjar vakna till liv också.. O hör nog frukost där utanför dörren. Bästa med att komma till mamma o pappa är väl deras mat? Inget smakar någonsin så gott som hos mamma o pappa! Detta är semester!! :D

Trevlig vilodag på er!!


Ps. Återkom aldrig med en bild på håret, men det blev mucho bra. Svårt o visa på bild dock. Men jag är super nöjd och kan verkligen rekommendera er att gå till studio green och Sara som jobbar där! Härlig tjej o härligt ställe!!



Kommentarer
Eloisa

Så stor harry börjar bli, sååå söt!

2011-10-17 @ 00:30:06
URL: http://www.nattstad.se/Eloisas%20sida
alexandra

mm min stora sötnos!!!

2011-10-19 @ 16:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0