Ny vecka o ny kurs!

Haft en toppen helg, tanken var en lugn helg och det blev det. Sov till 9 i lördags o sen tittade rastlösheten in, jag är inte bra på bara-vara-hemma dagar. Så drog iväg ett sms till bästa svägerskan o 1 timme senare hämtade jag henne o vi drog på loppis och shoppade loss. Sen blev det hem o steka pannkakor innan vi for vidare till Odensbacken o föräldrar, hans farmor var på besök från Idre så gäller att passa på!
Vi hade planerat myskväll med kinamat i lördags, slutade med att maten var okej men inte mer o jag somna i soffan innan kl 22. Och sen spela vi det nedrans Wordfeur innan vi somna igen.. Som en drog det där.. Söndagens planer blev inte av så fick en lugn dag till med jobb o träning o fix o planering.. Nu har vi dragit igång projekt 55 års fest. Jag fyller 25 och Daniel 30 nu i höst så då ska det bli partaj. Men först väntar det några vanliga vardags veckor. Drog igång delkurs 2 för denna termin idag. Hoppas den blir bra, är lite smått skoltrött nu, vill ha inspiration!!

Nehej åter till boken och tekoppen innan det är dags o ladda inför skivstångspass ikväll!



Kommentarer
Sandra

Vad heter du på wordfeud?? :)

2011-10-03 @ 21:36:18
Sandra

Vad heter du på wordfeud?? :)

2011-10-03 @ 21:37:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0