Mys förmiddag med bästa storasyster

Igår skrev jag att jag skulle iväg på överrasknings förmiddag med min syster. Och ja det blev det verkligen. Började dagen med att äta frukost på Calrion hotel, mums värre. 
Där efter åkte vi till Rynninge där Hälsokällan ligger, http://www.halsokallanspa.se/index.html ett litet super mysigt spa. Där fick jag välja på 30 min aromamassage eller 30min floating. Efter mycket klurande blev det floating och glad är jag för det för shit vad härftigt! Måste testas!
För er som inte vet vad det är så ligger man i ett super stort ägg kan man säga, ägget innehåller massa vatten och salt vilket för att man just flyter som en kork. Otroligt avslappnande och skönt. Ska absolut testas igen!
Kolla in hemsidan så ser ni vilken härlig miljö vi spenderade några timmar i och allt hälsokällan har att erbjuda.



Vi avslutade förmiddagen med en kopp kaffe på grodan, en fantastisk förmiddag.

Sedan fortlöpte dagen och kvällen i trevlighetens tecken. Daniels mamma, pappa, syster o Adam kom förbi och åt och firade mig. Efter det kom Jonna, mina föräldrar och mormor och fortsatte firandet.
Fick så många fina presenter att man nästan blir rörd!
Vi bjöd kvällen till ära på linssoppa och bröd och efter det fika och kaffe.
Är så nöjd över min dag!! =)

Blev ingen tårta iår, men gjorde en söt sockerkaka istället, dock verkar han ha liiite ont i magen...
Men god var/är han...



Nehej dags att svira om och trampa iväg till träningen. Inte så sugen just nu eftersom jag äntligen har lite ensam tid här hemma, njuter för fulla drag av att vara ensam, önskar bara jag hunnit plugga lite istället för att mest sitta och fippla vid datorn med lite grejer till ett grupparbete och annat. Men men så är livet ibland...

Ha en toppen kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0