Måndag - ny vecka, ny start i vardagen..

Måndag.. Fullt upp.. Gick upp 5.15 imorse för att städa trapphus.. Fortsatte kl 8 till öbo och 13 var det dags att gå in på lektion i skolan.. Avslutar dagen med träning och ikväll bakning. Full fart rakt in i kaklet ;) som det brukar heta..

Idag är ju dagen innan min stora dag på något vis. Har äntligen börjat längta lite. Hade önskat att jag hade mer tid att baka, men men så är det ibland. Så de som kommer får nöja sig med det lilla.

Idag gick också startskottet för vår diet igen. Eller diet o diet, vår nya livsstil kanske.. Vi har återtagit soja baserad diet och mjöl- och mjölkfri mat. Hoppas på att det ger resultat för herrns mage. Under kan fortfarande ske.. Eller? Joo det kan det beslutar jag!
Men det är en liten utmaning i början att reda ut vad man kan äta och inte. Tur man gillar o laga mat, så idag ska vi testa att baka glutenfritt bröd. Hoppas på lycka! ;)

Nehej upp och svira på träningskläderna och iväg och lyfta lite skrot med bästa Carro!

Hoppas ni har en fin måndag!

Bild från helgen! Mamma, pappa, Daniel o jag i Sthlm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0