Hungrig!

Ja idag är jag hungrig som en varg.. Jobbar konstig tid 11-16 utan lunch, ja det är så det är o jobba extra :)
Men det är ju trevligt när lönen kommer. Vaknade med en dum huvudvärk idag som inte vill ge sig o känner mig som en vattenballong.. Konstigt det här hur man ibland bara samlar massa vatten i kroppen. Och så får man gå o känna sig fet i ett par dagar o så kommer en dag när man får springa på toa hela dagen.. Skumt o dumt!

Idag börjar hösten på riktigt! DHW har premiär och allt är åter som det ska kan man säga.. Hoppas på en bra säsong! Hört rykten om att det är sista någonsin.. Hur ska det bli sen då? Ja inte lätt när favvo serier slutar...

Idag är det också kanelbullensdag och jag har hört rykten om att bästa Sofie ska fixa bullar tills hon kommer till mig i eftermiddag o fikar!! Sådant gillas skarpt!

Och för er som inte vet det så är det nu bara ca 2 veckor kvar till bästa dagen på hela året!!! Längtar med en skräck blandad glädje ;)

Hoppas ni har en mätt och glad dag i det fina vädret!



Kommentarer
Sofie

Bästabästa du <3

2011-10-04 @ 13:42:33
Linn

Vilken snygg vattenflaska du har! Hade blivit avis om jag inte haft en som är lika snygg :)

2011-10-12 @ 20:27:43
Alexandra

haha förstår det Linn =) Dags för något party snart?

2011-10-19 @ 16:53:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0