Hemma plugg

Idag är det regnigt och inte alls speciellt trevligt väder. Vilket egentligen passar mycket bra just idag. För jag är "ledig" och ska vara hemma idag. Plugg står på schemat men jag slipper gå ut.. Hoppas dock vädret blir bättre till kvällen då det är träning igen. Friskis tantjympa med Carro, Linda, Karin och Sanna..
Jag gillar o träna det är min grej, och vare sig jag gör det själv eller med nån så gör jag det. Men tänkte på det senast igår på skivstångspasset.. Vilken skillnad det är på att träna med någon, så himla roligt!! Det blir som en dejt! Man peppar varandra i man pratar lite skit både före o efter. Och ibland har nån med sig en till kompis o då får man träffa nytt folk.. Super bra, det är nästan bättre ön fikadejter!! :)
Nehej ta tag i dagens plugg och Europas busigaste katt.. Undra hur mycket bus en kattunge kan göra på en dag? Speciellt sådana som han vet att han inte får.. Tur han är min lilla ögonsten annars skulle han inte komma lila lätt undan.. :)

Hoppas ni har en toppen dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0