Fredag och den dagen..

Jaha då var det dags.. Dagen vi slitit för hela veckan. Tentan ska skrivas. Då är frågan, kan jag säga som jag önskade i början av veckan? Kan jag säga -detta kan jag! Eller - nu kan jag inte göra mer inför denna tenta...
På sitt sätt kanske, jag kan det inte! Men jag kan instuderingsfrågorna och jag har lite koll på det hela. Och jag kunde inte pluggat mer än vad Linda och jag gjort de senaste dagarna..
Bistert är bara att tentan är mellan 14.15-16.15.. Varför eftermiddag?? Jag vill sitta i salen o skriva NU!! Ha den klar och känna lättnad hela dagen.. Nej nu ska man gå o vara nervös hela dagen.
Ja då gäller det att hålla sig sysselsatt så tankarna hålls på plats. Därför väntar jag nu på att Linda ska komma o så ska vi gå upp på stan o äta frulle på Java! Sen får vi se vad det blir av resten av förmiddagen.
Men sen är det iaf helg och det vankas maskerad och 30-års fest hos Johan och Carro! Blir en bra helg efter denna vecka, slappna av och ha kul känns som jag behöver nu!

Hoppas ni har en bra fredag!!!

Ullis (min tentakompis, som jag fick av mamma o pappa) är redo för dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0