Ny vecka..

Ny vecka med nya tag. Har varit rätt mycket de sista veckorna och kan gissa mig till att lite spänningar i kroppen släppte efter den lyckade festen i lördags. Av känslan i min kropp så börjar den slappna av eller så är den bara totalt slut. Började dagen och veckan med att städa några trapphus, seg som kola och tung som bly var kroppen.. Sen blev det lite plugg inför nya kursen som börjar idag. Matematik, är ju inte min grej någonstans.. Det ger nog också liite seghet i kroppen. Känner att denna kurs blir tuff, hoppas på det bästa och kämpa på. Får dock inte missa någon endaste lektion.
Så är det någon som känner att matte ja men det kan jag som ett rinnande vatten. Varsågoda att komma och lära mig!! Efter plugget blev det föreläsning i skolan och efter det en joggingrunda.. Så nu har jag fått i mig två apelsiner och har krupit i ziperallen igen. Blir en kopp kaffe och lite mer plugg nu innan vi tar kväll här i vårt hem.

Trotts att det är otroligt mycket hela tiden och många bollar i luften. Så måste jag trotts allt säga att jag trivs med mitt liv. Vi är omgivna av fantastiska människor och vi har varandra och Harry. Vi klarar oss alltid bra och lyckas njuta av livet trotts att det är som en berg och dalbana.
Ta hand om varandra och försök art njuta av de små sakerna i livet!

Dagens känsla genom bilder...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0