Mitt i dagen

Jaha här sitter man på matematik föreläsning och har redan tröttnat efter ca 25 min... Hon pratar finlands/svenska o pratar om matte i förskolan. Orelevant när man ska undervisa upp till mellanstadiet.. Eller jo lite intressant är det kanske, men inte idag.. Hihi
Tack vare Linda så fick jag lite kaffe i alla fall!
Sitter o klurar på om jag ska träna efter skolan, är sugen men borde kanske inte egentligen.. Men ett lite lugnt pass.. Ska nog få med Carro på det. :)
Sen ikväll kommer Jonna, får se vad det ska bjudas på. Kan inte riktigt besluta vad det ska bli.
Något litet lätt har jag tänkt iaf. Har idag börjat mitt mellanmålsliv pga Carro så förhoppningen är att man inte är så super hungrig ikväll :)
Nehej är det dags att engagera sig lite i föreläsningen kanske?! ;)
Jo det är väl det, hoppas ni har en bra dag!
Vår mellanmålsskål hemma ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0