Matte

Min andra dag som matematikstudent på universitetet är snart över.. Har suttit mååånga låånga timmar idag och klurat och pustat! Vissa uppgifter känns som "yay jag fattar" medan andra uppgifter vill jag mest gråta till.. Men jag vill att detta ska gå och det måste gå!! Jag har ju li om inget annat val.. Och har jag nu överlevt 30hp historia och 15 hp natur nå tusan ska väl 5hp matte gå!!?? ( egentligen 15hp matte men sista 10 är didaktik och det är alltid kul! )

Så nej nu tar jag kväll!
Ska snurra ur mig från min underbara Ziperall så inte omvärlden får en chock när jag kliver utanför dörren och beger mig till Jonna! Bästa på hela veckan ju!! Tisdagsmyyyys!!!

Ta hand om er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0