Lördag

Lördag morgon och vi beslutade oss för en sovmorgon... Och det blev det, klockan är 10!! Harry gick nyss upp, jag har grejat med mobilen i ca 15 min och Daniel sover fortfarande. Mm skönt men känns lite bortkastat.. Men ser behövs väl ibland kanske.. Det värsta är att jag kände att jag idag vaknade med en irritation i kroppen. Känner mig inte alls på helghumör.. Hoppas det kommer. Dagen kommer bestå av jobb o fix o lite barnvakt.. Ät liiite trött på att alltid behöva jobba på helgerna, även om det inte är länge så är det iaf där.. Vore så lyxigt att slippa det och kunna ha lyx lördagar med en sväng på stan o en fika på ett café kanske. Visst kan man göra det, men det betyder bara att man får klämma in jobbet någon annan dag i veckan.. Längtar så mycket till den dagen när jag slipper extra jobba, det här med heltidsstudier och tre extrajobb börjar bli irriterande och tärande... :( men om ett år ser jag förhoppningsvis ljuset i tunneln..

Nehej upp o fixa frukost o se om jag kan bli på bra humör idag då?
Hoppas ni har en härlig lördag!! Sista lördagen innan jul kan man säga :D
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0