Hungrig!

Hungrig som en varg är jag just nu! Ligger i soffan o försöker värma upp mig medan Daniel lagar mat. Ibland har man det bra vill jag lova. Super seg i huvudet efter 2 timmars matematik föreläsning mellan 8-10.. Sen åkte jag förbi syster o mamma på jobbet o uppdatera varandra om vad som händer och nu är hav som sagt på plats i soffan. Ska ta o plugga lite matte i eftermiddag är tanken och sen ska jag och träningsvärken i min kropp möta upp Maria för att simma nån kilometer och sen bubbla lite.
Så mysigt att ha det som tradition såhär på hösten. Kombinera kvalitetstid med svägerska ihop med träning det gillas! Vi hinner avhandla många av världens problem under en sim tur ;) hihi
Imorgon är det fredag och det betyder jobb för fulla muggar. ÖBO väntar imorgon mellan 8-17.. När alla vill vara lediga får extrajobbarna rycka in! ;)
Nehej nu ringde klockan och det betyder M A T!!! :D

Hoppas ni har en bra dag!!
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0