Helgen

Igår hade Jonna och jag en heldag i Sthlm. Blev inte rasande mycket shopping gjord men det var längesedan jag kände mig så avslappnad och glad. Tror vi pratade och skrattade oavbrutet hela dagen. Det är att ladda med ny energi..
Idag är dagen för vår 55 års fest, Halloween ska infinna sig i vårt hem de närmaste timmarna! Mycket att fixa med innan det är dags för gästerna. Speciellt eftersom svåger fyller år idag så vi ska dit också :)
Blir en bra dag detta! Återkommer självklart med bilder. Daniel sover som en snusmumrik här i sängen och jag har varit vaken i typ 1 Tim.. Mm tror jag går upp till Harry ist nu :)

Trevlig helg på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0