Helg..

Första matte veckan är gjord. Känns bra att jag redan börjar greppa saker och känner att jag kan börja damma av några gamla kunskaper. Kanske sitter det en liten matte Nisse där inne iaf, isf är den bra liten men mycket välkommen fram nu!!;)
Dagen har bestått av föreläsning, plugg, soffhäng, plugg, träning och sedan mer soffhäng! Vi tittar på serien House för tillfället, grymt bra serie. Rolig, spännande helt enkelt bra!
Har blivit en hel del träning sista tiden också.. Känns bra men känner nu att det är lite vilodags ett par dagar, kört 4-5 pass/ vecka nu sedan jag började på Friskis i somras.. Mm bra men inte i för långa perioder. Sådant vet man när man känner sin kropp eller än värre sitt huvud och med det psyke.. Ja så är det . Helgen blir det full rulle. Ska stå på loppis med bästa svägerskan på lördag sen är jag nig helt slut, jag som sa aldrig mer!! Får se om det orkas med någon promenad på lördag eftermiddag.. På söndag blir det jobb, farsdags firande av Daniels pappa och hem till Emma o Johan hoppas vi.. Får se hur det görs med träning i helgen. Sugen på både det ena och andra, men ibland är det bra med träningsfritt så man hinner umgås. Det bästa är när man kan träna o umgås samtidigt ;)
Nehej nu är det dags att släcka ner för dagen, imorgon vankas sovmorgon och sedan besök hos mormor och även ärende fix!

Trevlig helg på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0