En vanlig bra tisdag

Idag har varit en sådan där bra dag som jag önskar det kom fler av.
Började med en sovmorgon till strax före 8.. (skillnad mot igår när jag gick upp 4.45.. Inte okej!). Trampade till Linda där dagen har bestått av plugg, massa kaffe och skitprat och god lunch! Inget att klaga på med andra ord.. Sedan hem o slå på lite mer kaffe och te för Anna är hemma på Gbg och gav oss därmed finbesök! Blev även nu lite lösande av världens alla problem ;) Sen blev det den obligatoriska tisdagsdejten med min fina Jonna! Känns inte som man kan önska något mer av denna dag! Nu är det dags att tvätta bort sminket, krypa ner i sängen och ladda för en ny dag med plugg imorgon!

Hoppas ni haft en hälften så bra dag som jag haft! :) Sov gott! Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0