HM spontan shopping

Jaha var det bra att jag slank in på HMs hemsida och råkade klicka hem två klänningar och en jumpsuit??
Behövde jag verkligen det?? Nja det är ju faktiskt frågan men det bara hände... Ibland tror jag att någon annan tar över min min kropp och blir shopping galen... Kan det vara så? =)



Här är inköpen som gjordes... Den första klänningen det är dens fel att jag shoppa alls...
Den är så sjukt fin, har velat ha den länge... Och nu fanns den, dock var det stl 38 och jag brukar ha 36 men man vet aldrig den kan ju vara liten i stl och det är ju inte värre än att skcika tillbaka den igen...
Så nu är det bara att vänta och se till nästa vecka när den kommer... Undra när jag ska ha den om det passar hihi
Daniel blir tokig på mig tur han är så snäll, kan ju ha den när vi ska på dop i sommar... En perfekt dop klänning känner jag på mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0