Hej igen!

Jaha här var det inte igå man var inne...
Jag har legat lite lågt med bloggandet som ni kanske märkt.. Eller nu ska jag kanske inte ta i, denna blogg har helt enkelt haft en paus. Jag kände ett tag att jag inte riktigt hade någon mening med mitt bloggande, jag mest bloggade för bloggandets skull.. Men kanske är det dags att ta tag i detta projekt igen?
Jag har sista veckan känt mig lite sugen på att skriva av mig igen...

Jag vet dock inte om bloggen kommer återgå till att bara vara ett forum likt en dagbok som den var för ett tag sedan. Det kändes ett tag som att människor läste min blogg istället för att prata med mig för att få veta vad jag hölls med i mitt liv och så vill jag INTE  att det ska vara.
Denna blogg började som en matblogg för några år sedan och kanske är det det den ska bli igen?
Eller kanske ska det bli en blandad blogg? Med lite av varje, recept, tips, funderingar, moral och allmänt som flyger genom mitt liv och mina tankar...
Det är nog något åt det hållet det lutar just nu. Ska ge projekt blogg en ny chans, tröttnar jag igen så får vi se om det läggs ner hit... Man borde kunna blogga från Iphonen kan man det??

Vi får se vart detta leder.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0