Harry



Har ni sett vad liten.. Det är Daniels hand han sitter i. Lilla plutten.
Nu har vi tagit det stora beslutet att köpa katt.
För ca 2 vecor sedan var vi och tingade vår lilla Harry, vet inte exakt om det bli den lilla på bilden men alla tre syskonen ser exakt lika ut så såhär kommer han se ut i alla fall.
Om ca två veckor så ska vi dit igen och se vem det exakt blir... Ska bli så mysigt och vi längtar som bara den. Som ni läst tidigare i bloggen så finns inte längre min stora kärlek Bamse och inget kommer någosin kunna ersätta honom men jag saknar ett sällskapet som bara ett djur kan ge.
Hela mitt liv har jag velat ha en eget djur men aldrig fått tillfälle då vi reste väldigt mycket när jag var yngre. Jasg hade under en period fiskar som jag ärvde efter min syster.. Men fiskar ger inte riktigt det sällskapet jag är ute efter, nu är jag stor nog att ta beslutet själv att ha ett litet djur och Daniel vill nästan mer än mig ha en liten katt så det kommer bli toppen detta. Vår egna lilla Harry flyttar till oss den 20 juli så om ca 8½ vecka.

Längtar!!!!



Kommentarer
Eloisa

åhh jag längtar också, nej men alltså vilken liten söt! :-)

2011-05-18 @ 15:11:41
URL: http://elojan.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0