"Hälsovecka" i Portugal

Förra veckan var jag med min syster i Portgal på hälsovecka med aftonbladets wellnesstidning och spring time. Och ojoj vad guld den veckan var... Vi fick ihop 19 träningspass på en vecka och körde järnet.
Vi kom ner i söndags och körde direkt första passet 6km jogging, sedan blev det 3-4 pass/dag och allt mellan jogging, bootcamp, tabata, zumba, afrodans, kettlebells, funktionell styrka, bergsjogging, yoga, cirkelgym, stavgång har provats.
En dröm är uppfylld, jag har fått joggat på stranden, i vattenbrynet. Fantastiskt vacker och härlig känsla men ojoj vad jobbigt det var..
Har helt enkelt haft en underbar vecka och tänkte jag ska lägga upp en hel drös med kort en vacker dag när jag sitter hemma vid datorn...

14halsoresa-9.jpg
Hela hälsogänget... Ser ni mig o syster på högra kanten?? i lila o gult linne... =)

13halsoresa-4.jpg
Ett litet trött gäng som sprungit (tagit sig runt) 1 mil i bergen i 30 graders värme.. Jag nästa längst till höger...

stranden.jpg
Lite sådant här blev det också... Stranden knappa 100m från hotellet.. Man kan ha det sämre...

http://blogg.aftonbladet.se/welldone

En mycket trevlig tjej som bloggade direkt från vår resa i Portugal... =)

Får ni tillfälle så ÅK!!!
Det är överlägset den bästa semestern såhär långt i mitt liv...
Nu vet hag inte om min kropp tycket lika med mig de första dagarna, i tisdags bokstavligen stapplade jag fram. Fanns inte en chans att jag kunde böja på benen, tror knappt vi hade ett enda pass utan benböj...

Härligt har det varit och längtar tillbaka gör man men nu är vardagen här och ikapp.. På gott och ont...
Plugget drog igång med en rasande fart och jobb lika så. Bara att le, se glad ut och drömma sig tillbaka till Portugal!

/Alexandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0