Livet i stort just nu

Tisdag idag och attan va trött jag var när klockan ringde imorse!  Va inte alls speciellt sugen på att gå och jobba idag men hit tog jag mig o här sitter jag och det rullar på bra! Snart har halva dagen redan gått.

Igår var vi ute på IKEA och plockade med oss en hel drös med saker hem, det blev:
En svart Billy bokhylla
Två svarta skrivbord
En pall (så jag kan nå i köket haha)
Två persienner
En rullgardin
Nya knoppar till köket o garderober
Nya handdukar
Torkställning
Och ja säkert lite mer som jag glömt =)

Men trotts allt detta så saknas det fortfarande några lampor, en byrå, badrumsmatta och lite annat... haha inte lätt o flytta fast man hade så fruktansvärt mycket när man flyttade. Men det går väl åt och får man större å får man. Behöver ge mig på jakot efter gardiner också.


Blir ett spinningpass ikväll efter jobbet tänkte jag, skönt o komma igång med lite träning igen och få lite rutiner. Man vill mest vara hemma och packa upp och fixa men man måste ju göra annat också.
Får dock se om det blir en till joggingtur denna vecka annars verkar det svårt o få till någon träning. Mycket jobb, skola och födelsedagar denna vecka. Mormor fyller 82 år på fredag och Ebba fyller 7 år på lördag. Och i helgen ska jag låna hem min älskade Bamse och bara sitta och pussa och krama på honom, saknar honom!!

Annars händer dte inte så mycket spännande i mitt liv att blogga om. Klurar lite på en inflyttningsfest och som det ser ut just nu så blir den nog den 2a eller 9 april.. Dock va ja lite sugen på att åka upp till Sthlm 9 april eftersom mamma fyller i den vevan men hon kanske inte ens är hemma då vem vet.. hehe
Ja det är väl det som planeras. Annars är det mest jobb och plugg för tillfället. Hinns inte sp mycket mer när man pluggar 100% och har 3 jobb =)


Hoppas ni har en bra dag!
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0