Ny vecka - nya tag!

Ojoj vad jag varit dålig på att blogga på sista tiden. Men sen vi flyttade har det varit fullt upp och jag har inte hittat någon riktig bloggrutin än... Den kommer nog när vi får till varsitt skrivbord =)

Helgen har varit bra, Daniels syster har varit här och tapetserat kök, sovrum och vardagsrum. Jag har målat bitar i köket och i lördagskväll hade vi lite folk här. Mycket trevligt!
Det har blivit sååå fint med de nya tapeterna. Nu är lägenheten ännu mer som en dröm om det gick!
Blev tyvärr inget IKEA i helgen eftersom tapeterna tog lite längre tid än vi trodde. Men i eftermiddag drar vi iväg och shoppar med stort S! Vi har en lång lista. We like. Nu ska här bli ordning, reda och fint!!

Började denna måndag med att ta årets första joggingtur i alla fall. Grymt skönt, känns som att jag spenderat för många timmar inne denna helg och med nosen i målarburken så behöver kroppen frisk luft.
Har även hunnit med att varit på USÖ och tagit nya cellprover, fy vad jag hatar det men det gick bra. Så nu hoppas vi att dom är påväg att läka av sig själva eller i alla fall inte har blivit värre. Men en tröst är att har de blivit värre så är det en liten operation som behövs... Blä!! Jag som hatar sjukhus!!
Men det reder sig väl...

Nu ska jag i alla fall ta o plocka ihop mig och cykla upp till Universitetet, lite plugg och sedan seminarie. Blir nog en bra dag detta! =)

Ska snart leta reda på en datasladd och lägga upp lite fina bilder!

Må bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0