Fredag!!

Fredag idag och bästa mormors födelsedag!!

Har hunnit mycket idag. Gick upp tidigt för att hinna städa veckans sista trapphus innan det var dags o träffa förseminarie gruppen och prata lite genus under tidigmodern tid. Gick bra tycker jag.
Hann en sväng p åstan med Maria efter det och inhandlade vin och lite grejer som mamma bett mig fixa. Och from 13.00 sitter jag här på Öbo och pratar i telefonen och är allmän trevlig ;)

Nu är inflyttningsfesten inplanerad och inbjudning via facebook är skickad. Insåg när Daniel och jag kollade i kalendern att den bestämda helgen är den enda lediga helgen fram till sista helgen i maj. Hur blev det så?? Ja dte kan man undra. Det här med spontan vår vet jag inte vad det är och dessvärre ser det ut o inte bli något landetmys heller då under hela våren. Men vi får se allt kan hända.

Efter jobbet så åker jag direkt till mormor och firar henne, självklart kommer Daniel dit också. Vi ska äta massa kakor och päronpaj vilket är min favorit. Trist för mig abra att jag åt kakor hos mormor både i söndags och i onsdags.. Haha kakmonster delux det är jag det... Älskar småkakor, allt som går och knapra på tycker jag om har jag märkt. Chips, kakor, hårtbröd, rostisar ja knapriga saker... Det är min grej =)
Och så päronkaka såklart ;) 

Kul att ja va så nöjd över att jag gått ner lite i vikt på sista tiden och sen har ja haft en super onyttig vecka.. haha men jaja så har man ibland. Har i alla fall fått till 3 träningspass i veckan kanske blir det ett till i helgen det visar sig. Ska ta hem min lilla bebis Bamse i helgen och bara gulla med honom, saknar honom! 

Hoppas ni får en bra helg! 
MÅ BÄST!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0