Dagen D

Det är idag det händer!!
Idag går vårt flyttlass, hade lite svårt o sova igår till och med. Vet inte om jag är pirrig, nervös eller bara uppspelt. Det känns konstigt att vi inte ska bo i denna lägenhet mer men det ska bli så sjukligt kul att komma till den nya lägenheten!!! Åhhh vad jag längtar...

På torsdag och fredag ska jag till skolan och jobba (tyvärr, vill vara hemma och fixa). Men Daniel är hemma och ska slipa tapeter och spakla för på lördag blir det tapetsering och på källen "tapetfest" med vin och pizza. Hihi man måste äta pizza när man flyttar och det ska det bli ikväll också. 
Egentligen är det dumt för just nu känner jag mig smal och är nöjd med min kropp... Att då stoppa i sig massa pizza är väl inte dte bästa. Men va tusan!! Inget varar för eveigt ;) 
Nu kom jag bort från ämnet... Om det nu va något ämne?? Ja ja vill i alla fall bara njuta och äckla mig lite i att vi ska få så fint och att vi på söndag ska åka ut till IKEA och shoppa lite nya möbler och söndag blir en allmän fix och möblerings dag! 

Nehej nu ska jag nog styra upp lite med packning och städning innan vi åker o hämtar nycklarna och sedan möter upp Daniel bror och min älskade Karin som är vår flytthjälp idag! Sen kommer dte plocka på med lite nyfikna nosar och starka armar senare under dagen. Vad jag vet kommer Daniels föräldrar titta förbi, Daniels syster, Mamma, Jonna och Sandra... Det är dom jag vet sen får vi se!! 

Nehej nu ska ja sluta svamla om massa konstigt... Onödigt inlägg jag fick till känner jag men haha det är väl det bloggen är till för. Undra vad man ska äta för frukost när allt är nerpackat inkl maten... Mm det blir en fråga för någon annan, kanske kan ja lura iväg Daniel???

Jaja, ha en toppen dag! 
MÅ BÄST!! 

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0