Dagens I-landsproblem

Godmorgon på er!
Idag är jag hemst trött!! Hade gjort mycket för att ligga kvar i sängen idag.. Men vad hjälper det när verkligheten kryper närmare lika fort som minuterna på klockan? Var bara att traska upp och piffa till sig så gott det går. Jobb hela dagen idag igen, sen blir dte nog lite träning ikväll och senare en fika med min fina Jonna. Ska även lyxa med en lunch på stan i det fina vädret med vackra Karin.
Känns som det kommer bli en bra dag idag, hade dock inte haft något emot att ligga på stranden och pressa denna dag!

Har ett litet problem..
På lördag ska vi på min kusins bröllop vilket ska bli super skoj. Träffa hela släkten gör man inte varje dag och att ens kusin gifter sig det händer absolut inte varje dag... Skoj skoj!!
Men problemet är... Jag köpte för längesedan en klänning som jag ska ha så det är fixat. Jag skulle i helgen hitta en svart kuvertväska i Sthlm var tanken.. Men ni såg ju i förra inlägget vad som hände. Kuvertväskan blev inte svart utan brun randig typ... Min tanke var då att ha den till bröllopet och så ha ett par beiga pumps till och en beige sjal. Men så kommer jag hem och då är pumpsen för små... Eller ja jag kan ha dem men det gör ONT!!
Vad gör jag nu?? Kan man ha svarta skor, orange klänning och brun väska?? Eller ska jag köpa nya skor? Och isf bruna eller beiga?? Vill ju så gärna ha väskan.. Ja det är mitt I-lands problem just nu... =)

Nehej nu tar jag frukostrast och klurar vidare på saken!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0