vanlig tisdag

Stod och titta mig i spegeln och tänkte på uttrycket
"Min kropp är MITT tempel"
Yeah right.......!!!
Vilket århundrade byggdes det?!?
VEM har gett dom bygglov för att bygga ut??
Och vart FAN tog fastighetsskötaren vägen..!?


Mm så kan det kännas ibland...
Ibland funderar jag på det här som ibland står i tidningar osv
Att man ofta som kvinna uppfattar sog större än vad man är, och att man ofta vill förändra sin kropp mer eller mindre. Kanske är det så, eller är man faktiskt så stor/liten som man tror sig vara?
Eller är det kanske samhällets fel att vi beter oss som vi gör? ;)
Ja nog är det mesta samhällets fel alltid..
Lätt att skylla på det i alla fall.


Igår när jag kom hem efter jobbet var jag sjukligt trött, men tog mig ut för att springa lite igår.
Joggade lite lätt och sedan intervaller. Skönt för huvudet men absolut INTE skönt för benen.
Fick hemskt ont i mitt smalben så det gick knappt att jobba, kändes som jag sprang på benbiten..
Det va inget vidare kan jag meddela, så nu är jag insmörjd med Voltaren och hoppas att det inte är en dunder inflamerad benhinna som är pågång. Jag måste få springa, min bästa träning just nu.. Vet ju att det inte är något vidare att springa på asfalt egentligen men joooo jag VILL!!!
Hoppas det går över, ska prova att ut och springa imorgon bitti före jobbet också så får vi se hur det går.
Ikväll efter jobbet blir det fika med min fina Jonna och sen en sväng till gymmet.
Måste passa på at göra allt i början av veckan för jag har en svag aning att jag inte kommer vilja gå utanför dörren på hela helgen... Och nu inte för att jag tänker gå och bli deprimerad utan för att Harry kommer ju!!

Det kommer med andra ord bli en lugn, lära känna och busa helg för oss! =)


Min fina Jonna!
Vad skulle man göra utan underbara vänner??
Vänner är centralt i mitt liv och kommer alltid att vara.


Hoppas att ni alla är omgivna av underbara vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0