Hjärna på semester

För ungefär en vecka sedan började jag skriva på ett inlägg om hur lång tid det var sedan jag bloggade och hur mycket som gör att man inte har tid att blogga ibland...
Men det inlägget hamnade bland utkasten och sedan har det legat där säkert ett par veckor...
Och egentligen, vi alla, ni som läser och jag vi vet att det inte direkt var igår jag bloggade så nej jag struntar helt enkelt i det inlägget... Överflödigt. Ni och jag får helt enkelt leva med att det sproadiskt kommer ett inlägg då och då, lixom stötvis ;) Och i ärlighetens namn så tror jag ingen av oss sörjer eller tar skada ut av det... haha

Men som sagt det var inte igår jag bloggade, snarare tre veckor sedan nästan exakt, sista inlägget handlade om att Harry hade varit hos oss i en vecka... Och nu precis idag så har han varit 1 månad hos oss, tiden bara springer iväg. Det går så bra för honom, han lär sig nya saker hela tiden och växer så det gror i honom.. Min stora kille. Det märks tydligt att han börjar lära känna oss mer och mer också nu gör han som han vill hemma, vilket bara är bra! Han är verkligen min lilla gris och älskling...
Men har svårt att lära sig att det är han som är Harry, är det någon som har tips på hur man lär en katt sitt namn lättast?

 

Annars rullar det mest på som vanligt, jobb, träning, jobb, landet, kompisar, och ja det vanliga helt enkelt. Det händer inget exalterande i mitt liv just nu. Trivs rätt bra med det som det är, lugnt och rullande. Dock är dte bara två veckor och en halv veckor kvar till semestern och då händer det grejer, längtar som bara den. Ska bli så skönt att vara ledig och bara komma bort. Det värsta blir att lämna Harry men vet att han kommer ha det toppen bra hos mormor! 

Ikväll blir det en dejt med Karro och Jonna, får se vad vi hittar på mina fina och jag. Risk finns att det blir en hel del girltalk i alla fall och det gillas alltid... 
Nehej nu ska jag svara på lite mail och säga upp lite p-platser... Ha en fin dag alla där ute så får vi se när närsta inlägg kommer. Kanske imorgon eller i eftermiddag eller varför inte nästa vecka... Eller alla tre gångerna. Hahah 
ja den som lever får se helt enklet ;) 

"Mod är ofta brist på kunskap, medan feghet i många fall är baserad på god infomation." 
/Peter Ustinov 


Kommentarer
Ella

Jag lärde mina katter deras namn genom att jag klappade på dem när jag sa namnet, tillslut kom de när jag ropade deras namn. =)

2011-07-27 @ 10:51:44
alexandra

Jaha!! Bra tips, det ska jag prova =)

2011-07-29 @ 09:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0