Vill ha!!

Nu har jag i alla fall övertalat min karl att åka och titta... Och vi vet ju alla vart det brukar sluta ;)
Bara att klistra på den där sötaste söt minen så hoppas vi att jag ror hem det hela hihi

Det jag vill ro hem är en;

 Den heter till och med Happy, skoja om jag vore Happy med en sådan i min väska =)


Ja vet att det egentligen är fruktansvärt onödigt då vi har 5 datorer på 2 personer. Men det är ju skillnad, detta är ju en mini, perfekt att ha i skolan. Många har sådana i skolan och nu vill jag också helt enkelt.
Och så har vi ju faktiskt ingen rosa, bara det är ju en anledning ;)


Idag är det fullt ös igen. Ska försöka hinna plugga en liten stund innan jag om ca 1 tim ska ge mig iväg till Naturläkaren Anders och se om jag har mycket eller lite Antioxidanter och se om han kan göra något för min hemska värk i kroppen... Sov av ren utmattning till 4 inatt sen har det mest varit att vrida och vända sig och haft ont. Känner att detta inte riktigt funkar resten av livet. JAG VILL VAKNA OCH VARA UTVILAD helt enkelt.
Efter Anders besöket blir det att dra direkt upp till skolan för plugg delux i några timmar. Men strax före 5 måste jag dra vidare och träffa Jonna på Njoy för lite träning. Blir trevlans det och skönt!
Sen bär det av hem där karln har lovat att laga mat till kvällen, kanske orkar jag med lite mer plugg eller så får jag ladda för morgondagens jobb på Öbo, kanske hinner jag plugga lite där mellan samtalen! =)

Ja det är väl ungefär så som min dag ser ut...
Och min dröm just nu ;)

MÅ BÄST!!

Ps. visst är det väl underbart med lite mer snö?? Jag som bara älskar snö.. humf grumf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0