Helg...

Ta mig tusan va härligt det är med lite snö, det var väl precis vad vi behövde just nu??
Eller??
Nja inte riktigt va ja va sugen på, häromdagen var vårkänslan total, man ville ut o jogga i skogen eller dra på sig skinjackan o sitta på en uteservering, men nja idag var det mer julkänsla när man gick till jobbet...
Känns sådär om ja ska vara ärlig. Va ju så skönt o kunna cykla när man ska någonstans. Men nepp nu är det de trogna tassarna som gäller igen.

Jobbar på Öbo hela dagen idag, tänkte hinna städa lite trapphus på lunchen idag det är planen i alla fall. Och så blir det =) Tänkte hinna en sväng på stan efter jobbet och införskaffa lite alla hjärtans dag presenter och sen blir det till att spendera kvällen med att tvätta och städa lite fler trapphus. Sen måste jag klura ut vad vi ska äta till kvällen. Svårt det där när man vill lyxa till det och man går på speciell mat...
Och ingen efterrätt blir det heller, kanske fruktsallad i och för sig. Bra för oss detta =)
Det svåra för mig är att inte dricka Coca cola...
Så vi får se vad det blir ikväll för gott, i går kväll blev det kött, ris och sås gjord på soyamatlagningsgrädde o krydda, va riktigt mumsigt kanske blir något liknand ikväll, eller så blir det rotfrukter i ugn.. Ja vi får se.

Helgen kommer spenderas med att plugga, skriva PM som ska in på måndag och sedan ska vi fixa och grejja lite. Annars blir det lugnt. Var ju hos naturläkaren igår, han sa att mina antioxidanter var helt okej men att jag behöver lugna ner mig och vila min kropp. Nästa steg är att mina binjurar ger upp och sen går jag in i väggen, mindre kul känner jag. Detta med att jag sover dåligt och har ont i kroppen är tydligen ett steg i att kroppen säger stopp jag orkar inte min kropp har fått för mycket stresshormoner.. Ja så kan det gå. Med andra ord blir det till att lugna ner sig lite då, känner tyvärr att det dock inte är min grej men jag ska försöka. Och annars får jag hoppas det håller tills i maj då Pernilla och jag ska åka på vår efterlängtade tränings vecka i Portugal. Där blir det bara sol, träning och skoj det känner jag på mig!

Det reder sig som sagt...
Hoppas ni får en toppen helg!
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0