Uppe med tuppen..

Vaknade 7.45 och kände att nja det är faktiskt ingen idé att sova längre eftersom Pernilla sa att hon skulle komma med Bamse mellan 8 och 8.30. Nu är iof klockan 8.22 och jag har inte hört ett ljud från henne. Som vanligt iof, troligen kommer hon 8.39-9.00 istället. Men det gör inget vi är ju hemma.. Ganska skönt att känna att man kommer upp i en bra tid ch kan utnyttja dagen.
Min plan igår på jobbet var att plugga lite mellan samtalen men det blev inte riktigt så, boken låg i väskan men nä det är så korta stunder mellan samtalen om det ens är någon stund mellan dem så det blir bara trassligt...
Men klurade på om jag skulle skriva lite på mitt PM nu på morgonen. Skulle vara skönt att bli klar med det idag och sedan bara fixa det sista pysslet imorgon. 
Utan överdrift så är blir det nog inget PM att vara stolt över men så är det ibland. Och har man dumma böcker så har man =) Alltid bäst o skylla på böckerna eller läraren. 

Förutom plugg idag så ska vi ta oss en sväng ut till m-berg trakterna och fixa några små saker har vi planerat. Sen måste jag försöka packa lite jag vet att inget kommer bli packat i veckan som kommer inte av mig iaf så man får ta varje liten stund man har. 
Hoppas även hinna träffa Sofie och Sandra en sväng. Vi får se hur många timmar denna dag har att erbjuda. Haha önskar man kunde välja dygnets timmar själv, visst vore det trevligt?! 

Nehej undra om jag ska utnytta denna lugna stund och plugga lite... 
Daniel ligger och sover och Bamse har inte kommit än... Mm så får dte nog bli. 

Hoppas ni har en toppen helg! 
MÅ BÄST! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0