Torsdag va?

Det är torsdag idag tror?? Är lite vilsen i kolan på dagar just nu känner jag..
Bamse väckte mig redan strax efter 5 imorse men jag försökte ignorera honom till strax före 6 tiden... Men nej han gav sig inte och då är det bara att dra på sig halsduken och ge sig ut och stackarn behövde verkligen gå ut så då känner man sig nästan lite elak... Men han fick ju gå ut i alla fall, sen kröp vi ner i sängen och somnade om o gick inte upp förens 8.30. Ja som skulle gå upp 7 o plugga men ja ja så blir det ibland... Hinner nog läsa lite idag i alla fall..

Hur ser dagen ut då?
Klurar på o gå o städa salongen, lämna Bamse hos mormor, jobba på ÖBO, hämta Bamse hos mormor och sen upp till Universitetet för att plugga... Så blir ingen träning idag och troligen inte direkt något soffhäng heller.

Men så är det ibland. Dock ska vi försöka vara hemma hela helgen och skura och greja och riktigt suga ut det sista från denna lägenhet för idag är det bara 6 dagar kvar i denna lägenhet.
Kan inte riktigt förstå att vi ska flytta, det känns overkligt... Lite för bra för att vara sant, som att det nog inte händer. MEN det händer!!! Ojoj vad jag längtar tills jag får börja packa upp alla kartonger istället för att packa ner allt... Ska bli så kul att fixa och greja...

Nehej dags att piffa till sig lite då och sedan dra sig iväg och börja jobba lite.. Så man kan shoppa lite mer ;) hihi

Ha en bra dag!!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0