Toppen helg!

Ojoj vad jag är effektiv idag!
Klockan är bara 10 och jag har redan;
Promenerat med Bamse, duschat Bamse och borstat hans tänder. Vi har ätit frukost, jag har gjort mig iordning OCH vi har röjt undan i källaren och Daniels skrivbord är tomt för om ca 2 tim så kommer det en kille och ska köpa Daniels skrivbord och gamla tv-möbel. Vågar inte ta ut lyckan i förväg men när jag ser honom åka iväg med grejerna och vi blir 1500kr rikare så är jag glad vill jag lova. Så ikväll åker dte ut en ny annons på Blocket. Min gamla hylla, cd-ställ och tvbänk ska också säljas. Det tar lite i själen för jag gillart verkligen men vad tusan vi kommer inte ha någon bra plats för det och bättre att sälja och köpa nytt fint som passar i lägenheten. Ja nu nedran ska det bli fint i vårt nya hem. Och ju mer jag säljar, ju mindre är det att flytta OCH ju mer nytt får jag köpa ;) hihi bra matte det där tycker jag... 

Igår fick jag en tidig alla hjärtansdag present av min man en liiiten minidator en rosa och fin, den heter Happy och japp jag är happy! En perfekt kompis att ha med till skolan =) 

  Så här ser min nya rosa skönhet ut! =)

Nehej nu ska jag ta tag i lite plugg innan killen kommer och hämtar grejerna för då är det dags att gå och jobba lite och efter det blir det en fika hos mormor är planen. Tar nog med mig Bamse också så får vi en långpromenad!
Hoppas ni har en toppen helg, det har jag!
MÅ BÄST!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0