Tidsfördriv...

Egentligen har jag inget för mig just nu, jag borde sätta mig och plugga men känner jag verkligen för det?
Jag borde åka iväg och jobba en sväng... Men nja inte så nedrans sugen faktiskt. Jag känner bara för att sitta här en stund... Fick idag en katalog från Yves Rocher och där i fanns det alla möjliga trevlightere, sugen på att kryssa i en beställning faktiskt och man får en mycket trevlig gratis premie om man beställer inom 10 dagar och jag är ju lite svag för premier och speciellt när det är i form av en väska så är dte ju svårt att säga nej.
Dessutom behöver jag en ny mascara och varför inte prova deras?
Vore även trevligt med nån ny duchkräm de har ju underbara sådana... Mm kanske ska slänga ihop en order i alla fall. Längesedan jag nät eller postorder shoppade. Man blir ju så glad nä paketet kommer.

Egentligen borde jag inte alls shoppa något förens vi flyttat, ju mindre o packa ju bättre. Men vad tusan gör en mascara o annat små plock? ;) I det stora hela menar jag.. hihi
Och dessutom ska Sandra och jag faktiskt stå på loppis imorgon så en drös av saker hoppas vi bli av med där och då. Så med andra ord, KOM OCH KÖP!!! och kom och hälsa på också. Alltid trevligt med besök, vi står hela dagen fram till 15.00 i Örebro Golfhall =) Kanske har vi just den där saken som just DU letar efter ;) hihi

Nehej undra om jag ska knåpa ihop en blocket annons på lite grejer och sedan ta en promenad med mitt lilla hjärta innan jag ska möta Sandra på stan för lite shopping.
Ja ska egentligen inte köpa något mer än garn till en halsduk mormor ska sticka till mig. Men ska hämta Daniels ring och köpa en födelsedagspresent till hans mamma... Om ni nu klurade på vad jag egentligen ska göra på stan ;)


Ha en toppen helg!
MÅ BÄST!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0