Tenta kompisen Amanda

Här sitter jag på min svarta lilla kontorsstol och tar igen mig lite en stund, har just ätit smörgås och fil till lunch, intre kräsen jag inte =) Tur det var hembakat bröd det blev ju lite lyxigare lunch då i alla fall!

Gick upp rätt tidigt imorse för att hinna ivg och jobba vilket jag nu har gjort större delen av förmiddagen. Mötte min kära Sofie på vägen och fick mig en liten skvaller stund mitt i allt. Mamma ringde och ville jag skulle komma förbi innan jag åkte hem. Det första hon säger när jag kommer in på salongen är:

Mamma: -Men hur ser du ut?? Så där kan du ju inte gå runt?
Pernilla: - Är det Daniels gamla byxor eller??

Haha dte är vad jag kallar familjekärlek, inte visste jag att man måste vara snygg när man städar trappor?
Har ifo på mig ett par grå mjukisbyxor som är X antal storlekar för stora, lila linne, svart tröja men jag har ju sminkat mig i alla fall.. Hahah kanske lika bra o piffa till sig lite mer innan man åker till skolan då ;)

Vilket fall så plockade mamma fram en liten grej ur sin väska...
Säg HEJ till Amanda kära läsare. Min nya tentakompis som jag idag fick av mamma och pappa! 
Hon är fylld av lycka och tur sa mamma! =)
Känns som hon passar mig perfekt, ska bädda ner henne i sängen tills det är dags för tentan.



Nehej ska väl ta o piffa till mig då som sagt... Dags för föreläsning i skolan om knappt 1 timme. Tänkte vila från träningen idag så ska cykla upp till Universitetet är planer för att få lite motion och framför allt frisk luft, nog för jag har trapmat mig runt alla trapphusen idag men i alla fall, fint väder idag. Vi får se m vi sitter kvar o pluggar något i eftermiddag...

Hoppas ni har en bra dag!!
MÅ BÄST!


Vi fick så fina tulpaner av Daniels föräldrar i helgen, det är en av mina favoritblommor, älskar tulpaner!



Vi va inte så sugen på o plugga igår kväll när klockan var strax efter sex, trotts det satt vi till klockan var nästan 19.30.. Duktiga vi! =)



Kommentarer
Eloisa

åh vännen vi är jätte duktiga Tack för att du finns här :-)

2011-02-03 @ 21:32:19
URL: http://eloisassida.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0