Ta hand om varandra

Tänk vilka vändningar livet kan ta, ena stunden är allt som vanligt och nästa är det helt upp och ner.

Har haft en rätt bra dag, Eloisa och jag promenerade i solen, köpte sushi till lunch och pluggade några timmar på universitetet. Sen plockade Jonna upp mig för box 75min, vi var skapligt ofokuserade först men sen fick vi till ett mycket jobbigt o svettigt pass skönt!! Energin som var borta igår har återvänt en sväng.
Innan det blev matlagning åkte vi till min moster och hämtade massa massa banankartinger hela 12st så nu hoppas jag vi klarar oss... Orkade aldrig åka o handla idag så det blev någon konstig Danielröra till middag idag haha Men rätt gott, köttfärs, bacon, champinjoner o tomatpure till det ris o kokta grönsaker.. Hur låter det?? Vi är inte så kräsna så det funkar.. Frågan är bara vad man ska lyxa med i helgen? Imorgon måste det handlas i alla fall så vi får se vad vi hittar är...

Längtar till nästa vecka, då är tentan gjord och jag kan flrhoppningsvis lögga det där bakom mig... Vi går också in på slutspurten i denna lägenhet och vi kan på riktigt packa ner det mesta. Och mycket skönt ska bli att mamma kommer hit nästa vecka och ska rensa kläder med mig. DET mina vänner behövs. När jag går in i min klädkammare sp känns det som jag kan klä en hel stad med alla kläder där inne. Men det ska det ändras på...

Daniel har somnat här, vi är som ett pensionerat par ibland men det har sin charm det med. Älskar min lilla farbror ;)
Det är reklam i Bond som går på TV just nu, så frågan är... Ska jag fortsätta slötitta lite på Bond, sova eller gå upp o hämta pluggboken?? Mitt samvete o ångest säger PLUGG, min kropp säger sova men troligen blir det halvtitta på tv ca 10min till och sedan sova så jag orkar upp o jobba imorgon innan det är dags för skola och senare träffa syster.

Sov gott och MÅ BÄST!!
Ta vara på det du har och uppskatta varje minut för man vet aldrig vad som händer. Det låter hårt men så är livet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0