På tal om fett

Igår var Jonna och jag och gjorde en kroppsanalys. Kan säga attd te var en törn på självförtroendet men nu jävlar ska här brännas vill jag lova!
Man mäter individuellt så det är inga siffror som går att jämföra, allt handlar om sin egna längd och vikt och så utgår det från det så de siffror jag hade fått att en kvinna ska ligga mellan 25-30% de stämmer inte alls.
Vilket fall i mina mått mätta så ska jag ligga på ca 22-33% för att vara normal och jo jag är normal jag ligger på 33% så det kan man ju kalla på gränsen. Också kul att veta att man gått upp 2kg sedan förra veckan. Haha!
Men jag skyller på att jag haft hemska matrutiner sista veckan och helt kommit ur allt vad som gäller mat. Och så tränar vi nog fel, eller fel o fel all träning är ju bra men vi/jag fokuserar mycket på hård konditionsträning vilket inte är bra för fettförbränningen, då ska det vara lågintensivt och länge så det ska jag lägga fokus på nu. Sen får man ju inte glömma att man måste träna upp hjärtat också men inte bara.

Men ja det var mest en kul grej och det ska vi göra om om några månader och se om det har blivit bättre... =)

Ser ni en liknande bild när ni är ute och går så vet ni vem det är ;)
Kan bara vara jag som snart ser ut såhär.. ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0