Ny kurs och ny dag!!

Jaha dagen har tagit fart för längesedan... Bamse började klättra på mig redan 6.18, man kan ju undra vad som tagit åt honom.. Men men dte är på gott och ont måste jag säga.. Man är sådär sugen på att gå ut vid den tiden, men dte är rätt skönt att man hinner med mycket på dagen. Jag har redan hunnit plugga en del och städat trapphus och ska strax göra mig piffig och ge mig iväg till skolan. Känns bra att vara effektiv.

Börjar ny kurs idag, tidig mordern tid, med franska revolotionen och liknande, känns rätt kul faktiskt. Ska bli kul med lite nytt och slippa prata greker o medeltiden ett tag nu.

Hoppas hinna med ett core pass på njoy ikväll känns som det kommer bli det sista träningspasset denna vecka allt fokus och ledig tid får ligga på flytt, packning och städning nu...

Nehej nu är jag sen som vanligt...
Btw rensade min garderob igår och det slutade med 2½ sopsäckar att skänka, bra jobbat enligt mig och jag har fortfarande MASSOR kvar =)

Ha en toppen dag och MÅ BÄST!!

Nu är äntligen annonsen på blocket ute, hoppas någon köper det!
http://www.blocket.se/orebro/Leksvik_hyllor___tvmobel_32264992.htm?ca=8&w=1

kom och köp!!!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0