Loppis

Ojoj... Nu är jag såååå trött!

Klockan ringde 6.15 imorse  och det va raska steg upp direkt, började packa in i bilen, hämtade grejer på mammas jobb och hos mormor, lämnade Bamse och sedan vidare för att hämta Sandra och sen mer grejer. För idag har det varit loppis i Örebro Golfhall och nedran vad vi har sålt grejer...
Vi är helt slut nu så det blir inte mycket mer gjort idag vill jag lova. Vilken grej det är att stå sådär, som en helt annan värld. Och va snåla folk är, haha prutar ner grejer som är super fina och redan billiga. På slutet kändes det iof som att vi gav bort grejerna, mest för att slippa ta med det hem sen igen... haha
Men det är kul att ha provat att sttå och sälja på loppis också, egentligen skulle man samla ihop och stå och sälja 1 gång/år så man blir av med massa skräp man samlar på sig. Roligare att köpa nytt om man vet man sålt lite. Dessa pengar ska vi köpa hyllor för till nya lägenheten! =)


Kaosen innan vi började sälja, och på denna bild hade vi inte hämtat allt från bilen än...
Undra varför man har köpt alla dessa grejer?!




Nu ska jag lägga upp en ny annons på blocket sen blir det slappa resten av kvällen..
Kanske unnar mig ett glas vin!

MÅ BÄST!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0