ledig??

Blev inget bloggande igår... Var full upp hela dagen, började dagen med att skriva tenta i historia om någon nu missat att jag skulle göra det ;)
Kändes rätt bra, hoppas det gick lika bra som det kändes, önskar att tentor kunde vara som teoriprovet man skrev till körkortet att man genom ett klick fick resultatet.. Nej nu ör det ca 3 veckors väntan kvar...
Åkte hem o promenerade med Bamse en sväng o åt lunch innan det blev städ av trapphus, möte på öbo och lite senare träning... Combat på njoy såklart!

Idag tisdag den 22 februari det är en dag jag längtat efter...
Tentan är gjord, det går knappt att börja plugga till nästa kurs, med andra ord en ledig dag!!
Känns konstigt jag vet knappt hur man har en sådan längre. Min plan var att ta en rejäl sovmorgon och sedan ta dagen som den kommer. Det är med sovmorgon kan man se sig i stjärnorna efter när man är hundvakt. Bamse stega upp i sängen 7.15 och tyckte att nu räcker det med sovande, jag vill ut!!
Så ja det var bara att dra på sig kläderna och gå ut en promenad... Men det gjorde inte morgonen sämre för att planen blev ändrad. Bamse och jag ligger nu nerbäddade i sängen igen. Bamse sover och jag med datorn i knät, nya Cosmopolitan redo att läsa och en ansiktsmask för att börja dagen bra. Undra om inte min man vill ge mig frukost på sängen också ;) Känns som lördag...
Planen idag är att packa och fixa och ikväll kommer mamma, vi ska rensa bland alla mina kläder... Undra om hon vet vad hon lovat här egentligen ;) Det är ju inget man gör i en handvändning. Inte rensat sedan jag flyttade hemifrån vilket snart är 6 år sedan  men jag kan lova att jag duktigt har fyllt på den kära garderoben... Ska bli skönt i alla fall och vem vet jag kanske hittar någon pärla jag glömt i mängden =)

Nehej nu ska Bamse och jag mysa vidare...
Ha en toppen dag!!
MÅ BÄST

http://www.youtube.com/watch?v=AXVCCB582C4



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0