Läskiga sms

Det finns så mycket konstiga läskiga människor i denna värld!!! Just nu är jag lite rädd kanman nästan kalla det... Vet inte om jag vågar gå ut... Jag ska berätta för er vad som hänt...

Igår kväll fick jag ett sms från ett okänt nummer där det står;
Hej alexandra hur mår du?

Jag tänkte direkt att det är nog nån gammal vän som jag tappat bort nummret till eller i värsta fall något gammalt ragg... Så jag svarar;
Hej! Vem är detta då? =)

Ca 2 tim senare får jag ett MYCKET udda svar och det är detta som gör mig rädd...

Hej du kommer kanske tro detta är lite konstigt men jag slog upp ditt namn och jag måste erkänna aldrig sett en sån vacker kvinna som du och skulle gärna vilja lära känna dig om du vill detsamma =) heter david och bor med i örebro=)

HALLÅ!!! Vad är det för sjuk människa?? Något skämt detta eller?? Eller är det verkligen en människa som nu har mitt nummer, mitt namn, hur jag ser ut och med säkerhet vart jag bor??? Eller är det någon som skojar??
1. Hur kommer man på att "slå" upp någons namn?? Bara sådär spontant namn eller??
2. Vilken sida gör man detta sjuka på??
3. Har människan aldrig lärt sig att sätta ut punkt??
4. LIIIITE KONSTIGT???? det är inte konstigt alls det är sjukt enligt min mening!!!

Jag svarade i alla fall kort tillbaka;
Är förlovad så nej tack!

Hade god lust att vara otrevlig men vad tusan vet man en sådan människa kan ta sig för med??
Vad vet han mer om mitt liv?? Kanske läser han denna blogg?? Ja då får det vara så...

Fick tillbaka;
Jag ber om ursäkt=)


Läskigt!! Därav min rädsla.. Så kära vänner... Se eller hör ni inte från mig på ett par dagar så kan ni väl börja leta och undra.. Kanske sitter jag i en källare och är liten och rädd... Och nu inte liten och rädd i en källare som jag kommer vara i bunkern på måndag när jag skriver tenta utan liten o rädd som kidnappad...

Hoppas ni slipper läskiga sms!
Nus ka jag snart ge mig iväg och jobba en sväng sen blir det plugg hela dagen lång. Vet inte vad jag ska plugga på riktigt, glaset känns lite lätt halvtomt just nu eller mer liknande en mixer... Men jag hoppas allt finns där när jag sätter mig på måndag... Hatar tentor!

MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0