Karros födelsedag!!!

Redan tisdag och jag har hunnit mycket.
Det är inte lunch tid än och jag har redan hunnit städa trapphus
och varit och gymmat med syster och handlat lite mat...
Man hinner mycket när klockan ringer 6.30.
Nu ska ja skutta in i duschen, övertala min man att laga lunch till oss, plugga lite,
upp till universitetet och plugga mer och längta till ikväll då jag ska hem
 till Jonna och ha soffmys med Jonna och Sandra.
Blir alla tiders det. Känner att min energi är påväg tillbaka.
Man behöver ner o deppa nån dag då o då för att orka upp igen..
Så är det bara.

Kommer inte hinna med så mycket annat idag känner jag.
Men det är en mycket mycket speciell dag idag... För idag fyller KARRO SCHEDIN 25ÅR!!!
Ojoj nu börjar tanterna komma till åren, 25 är ju inget egentligen men när man är där så känns det stort dte måste jag säga. Och jag är ju inte ens där typ lääänge tills det är min tur, på gott och ont!



GRATTIS GUMMAN!!!
Hoppas du får en toppen dag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0