Irriterad!!

Fy tusan så irriterad jag blir på människor ibland!!!!

Killen som skickade mail och sa  "jag tar den" ang. tv-möbeln + skrivbordet vi har ligger på blocket. Han börjar med att komma 1½tim efter tiden han sa att han skulle komma, jo för vi har ju inget bättre för oss.
Han ber oss plocka isär grejerna så han lättare ska få med sig det, vilket vi fixat till han kommer...
Och så kommer han på när han är är att han nog inte får med sig det i kärran så han ÅNGRAR SIG!!!
Hur fan kan man göra så?? Det vore straffbart.. Då säger man att man vill komma och titta på möblerna inte att man ska ha det och att vi ska montera isär det... ÅÅÅÅ jag är såååå ARG!!!

Hoppas någon annan vill köpa det snart så ja slipper det för nu gör det mig ännu mer irriterad.. =0P


Nu kan iaf dagen börja med lite jobb och sen går jag och klagar hos mormor!
PMet är ialla fall klart och utskrivet...




Kommentarer
Eloisa

åhhh haha vad hemskt, vilken nolla kan göra något sånt? jaa men då har vi fortfarande chans :-)vad duktig du är att du är klar med pmet

2011-02-13 @ 15:42:59
URL: http://eloisassida.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0