helgen

Gårdagens plugg gick bra lärde mig rätt mycket, Daniel har förhört mig en gång idag och det känns som attd et sitter rätt bra. Jag hoppas jag fokuserat på rätt saker så jag kan pricka in ett G imorgon på tentan. Lite nervös redan nu men det ska gå bra hoppas jag.

Blev väckt av Bamse redan 6 imorse så blev en tidig morgonpromenad men sen kröp vi ner i sängen ett par timmar till. Dock har vi redan hunnit städat trapphuset, ätit frukost, promenerat mer och lagat linssoppa till lunch som blev mycket god. Så den kommer nog lagas i veckan igen.
Ska strax ge mig iväg på promenad med Bamse, vi ska stanna till på salongen och städa och sedan ringa o se om mormor vill dricka lute kaffe med oss. Kvällen kommer spenderas med film, soffan, tacovariant och allmän pepp inför tentan imorgon. Könner att jag inte riktigt orkar oroa mig mer för den nu. Jag har gjort vad jag kan och nu får jag hoppas på det bästa helt enklet... Självklart kommer jag dock repetera lite ikväll också.

Har varit en rätt bra helg så härlångt i alla fall. Vi har planerat inför nästa helg vilken är den sista helgen i denna lägenhet och då är det mycket som ska fixas för mån o tis vecka 9 kommer vara fullt upp med jobb o skola och annat fix. Hoppas denna vecka går fort fort men det tror jag för den är också full va tenta, skola o massa jobb och döremellan ska ja försöka hinna träna och packa och greja det sista. Blir nog bra det här tror jag..

Nehej dags o väcka tilla Bamse bebisen som ligger vid mina fötter o sover..
MÅ BÄST!!

 Tänk på Amanda och mig imorgon när vi är och tentar!!
Ni minns väl Amanda som jag fick av mamma o pappa som tenta kompis =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0